فروش دوربین مداربسته سیستم های نظارتی تصویری

خرید نمایندگی فروش نصب مشاوره طراحی اجرای سیستمهای نظارت تصویری دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته سیستم های نظارتی تصویری

خرید نمایندگی فروش نصب مشاوره طراحی اجرای سیستمهای نظارت تصویری دوربین مداربسته

تقویت‌کننده مستقیم وای‌فای

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ق.ظ

فروش دوربین مداربسته

این محصول یک تقویت‌کننده مستقیم وای‌فای از شرکت hammacher است. همانند یک لایه محافظ عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد سیگنال‌های فرکانس‌های رادیویی شبکه بی‌سیم در جهت‌های بی‌استفاده منتشر شوند و در عوض در مسیرها و جهت‌هایی که دستگاه‌ها به طور مستقیم قرار گرفتند؛ منتشر خواهند شد. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و کافی است روتر بی‌سیم خود را به جای قرار دادن روی میز یا نصب روی دیوار، روی این تقویت‌کننده قرار دهید. 


این تقویت‌کننده همانند یک آنتن قوی عمل می‌کند و باعث می‌شود سیگنال‌ها در جهت‌های کور و ضعیف خانه منتشر شوند. برخلاف تقویت‌کننده‌های وای‌فای الکترونیکی که تنظیمات و نصب سختی دارند، استفاده از این تقویت‌کننده بسیار ساده است. درون آن یک فناوری انحصاری هفت لایه‌ای استفاده شده که باعث جلوگیری از هدررفت سیگنال‌ها می‌شود و می‌تواند تا ۵۰ درصد محدوده پوشش‌دهی روتر را افزایش دهد. از دیگر مزایای این تقویت‌کننده کاهش نویز، تاخیر، کاهش زمان بافر و جلوگیری از سکته‌های آنی در استریم محتوای مالتی‌مدیا است. 


این تقویت‌کننده بدون نیاز به برق کار می‌کند و حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد. قیمت این محصول ۶۰ دلار اعلام شده است که شاید کمی گران باشد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی